söndag 30 augusti 2009

Äventyr

Idag har jag för första gången satt min fot i Forum Nacka. Hade ett väldigt speciellt uppdrag dit. Jag skulle köpa en ny tv till min kära pojkvän! Kändes rätt stort att jag anförtroddes med ett sådant uppdrag, ett sådant ansvar. Och med tv blev vi/han! Jag var iskall och cool, var först på plats vid modellen som reades ut. Inom loppet av en minut var alla tagna, och jag hade lagt beslag på en först av alla!

Vid varuutlämningen (för man är ju smart och slipper bära själv ;)) stod bilarna på rad. Alla fällde säten för att få in sitt fynd, några insåg att de var tvungna att komma tillbaka med större bilar.

Och jag då? Jag gled iväg i taxi och slapp tråckla med säten, och hur den stora monsterkartongen skulle gå in i bilen. Slapp dessutom bära upp den själv ;)

2 kommentarer:

  1. Nacka Forum är bra. En av Viktors favoriter tror jag.

    SvaraRadera
  2. Och nu fattar jag sms:et "när slutar du idag?" från i fredags!

    SvaraRadera