torsdag 20 augusti 2009

Min älskade extrafamilj

Idag hade jag studiedag, som verkligen borde använts till att plugga inför provet jag har imorgon... Den spenderades istället hemma hos Melissa och hennes underbara familj. Lunch, barnmys med alla tre barnen, te, prat... Ja, sånt där som man behöver.

Sen hade jag och Vincent en halvtrevlig stund i centrum, han fick en present och vi handlade lite.

Dagen avslutades med middagsfix, förberedelser inför matlådekok, tvätt... Ja sånt där trevligt. Nu ska jag faktiskt gå och sova, måste gå upp så himla tidigt imorgon. 07.02 går tåget, och innan dess ska jag hinna lämna Vincent på dagis.

Hade tänkt skriva ett inlägg om min urmysiga helg med Viktor, som inträffar om ca en månad. Längtar ihjäl mig! Kanske blir imorgon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar