torsdag 13 augusti 2009

Mot Sherwoodskogen!

Idag bär det av mot Södertälje! Sebastian ville gärna gå på en liten spelning idag, och självklart tackar jag ja till extra tid med världens snyggaste barn :)

Jag och Viktor tar tåget vid två, går på ett möte, och sen är det full rulle. Hämta på dagis, åka och handla, laga mat. Leka lär vi väl hinna med, och nattning såklart. Sen ska det pluggas för fullt, med Viktor som lärare. Har prov imorgon...

Men viktigast av allt, jag ska få kramas med Vincent. Saknar verkligen ihjäl mig!

2 kommentarer:

  1. hej ! kul å höra från dig =)
    nej just nu har inte webshopen öppet tror jag, nya kollektionen släpps på mån!
    men om ja hinner få en plaggöversikt innan sön så kan ja mejla den till dej så kan du isf mejla mej vad du vill beställa så fixar ja de å sen efter paryt får du betalningsupg osv av mej , är de ok ? å ja de är billigare å handla via party!!
    isåfall skickar ja grejjerna till dig sen, så får du betala porto bara!
    va har du för mejl ?

    SvaraRadera
  2. fyyyyyyyyyyyfaaaaaaaaaaaaaan vad jag är avundsjuk på ditt jobb på den avdelningen! kan du inte skicka ett mail på fejjan och berätta hur de är? trivs du? vad får du göra? osv osv :) /jeanette

    SvaraRadera