onsdag 15 juli 2009

Röra på fläsket

Det är dags för mig att röra på fläsket. Sen jag blev gravid och därmed la av med min älskade gymnastik har jag knappt gjort ett endaste dugg. Jag har en träningscykel som jag inte är så bra på att använda av olika anledningar, men det får det bli ändring på nu.
Dessutom hoppas jag på att få, och våga, spela squash med Viktor.

När jag har råd ska jag försöka köpa ett gymkort på Sats, så att jag kan träna vart jag än befinner mig. Det är nog en av de sakerna jag sätter upp som ett hinder nu, att det inte ger något att träna tre ggr i veckan varannan vecka. Och så är det ju.

Hoppas att jag har motivation, ork och framför allt känner att jag har tid, till att göra det här. Min kropp saknar att ha muskler (ni skulle sett mig förr ;)).


Update: Så himla typiskt. När jag dragit på mig träningskläderna och faktiskt är laddad, så är sladden till cykeln helt borta. Har ingen aning om vart den kan vara. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar