onsdag 29 juli 2009

Jag älskar er, mina vänner

På min shoppingtur idag (en till, och imorgon väntar nästa!) hamnade jag i affärer där de hade erbjudanden som "Ta två reavaror, betala för en", och "50% rabatt på reapriset". Gick genast till barnklädesavdelningen, där de knappt hade någonting alls till Vincent. En massa fina tjejkläder hade de dock. Ett samtal till Melissa senare hade jag köpt lite presenter till mina två yngsta favorittjejer. Storasyster ska få något helt annat!


Fyra små bodies till Yla och Vilda. Melissa väljer, med all rätt, att inte klä dem likadant. Så fyra helt olika bodies blev det :)


Och den här lilla bodyn är till en annan, hemlig liten flicka. Jag hoppas att hennes mamma blir glad.


Jag tycker om att köpa små presenter såhär. De fem plagg jag idag har köpt för att ge bort kostade inte alls mycket, men det visar att jag rent spontant tänker på mina kära vänner. Det är så enkelt, men kan betyda så mycket. Om någon helt random skulle komma med en present till Vincent, hur litet det än är, skulle det betyda väldigt mycket för mig.
Dessutom är det ju kul att köpa kläder till tjejbebisar, när man själv har en stor kille ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar