måndag 27 juli 2009

Det rullar på

Livet går vidare. Jobbar otroligt mycket just nu. Sex dagar i sträck kommer det ha blivit, sen en dag ledig, för att sen jobba två nätter. Därefter har jag lite roliga planer, ni lär bli varse dem snart. De innebär bl.a att vara med Vincent.

Idag hade jag en patient som jag känner sen tidigare. Lite lustigt vad världen är liten.

Ja, egentligen har jag nog inte så mycket att förtälja faktiskt. Min pojkvän är fortfarande snygg, mitt barn är fortfarande det finaste barn som funnits, min pappa är fortfarande knäpp, min bror är fortfarande liten (trots målbrottet), min syster är fortfarande bäst (körkort på första uppkörningen, två dagar efter 18-årsdagen), mitt jobb är fortfarande det bästa ever.

1 kommentar:

  1. Vilket härligt inlägg... "inte så mycket att förtälja"... osv... var ju så roligt att jag läste det för syrran i telefonen:.))

    Måste även tacka för din otroligt fina kommentar om hur du bemötte mamman!:.) Du skulle inte ha lust att skriva ett gästblogginlägg om det? (Förstår om du inte kan/vill/orkar, men det vore himla bra:.)

    SvaraRadera