onsdag 29 juli 2009

När man blir bortglömd

Min kära lillasyster blev lite ledsen och besviken över det faktum att hon inte nämndes i det där förra inlägget. Och så kan vi ju inte ha det! Pappa försökte trösta henne med att det nog innebar att hon är den enda som är normal (även om fler inte nämndes), något min kära lillebror genast förklarade bort.

Så min yngsta lillasyster, hon har vuxit som bara den har jag hört. Min yngsta lillasyster börjar bli en shopaholic som sin storasyster, har jag också hört. Dessutom glömde hon att ringa tillbaka till mig den 15 juli, och jag och Vincent som väntade på samtalet, hihi.
Sist men inte minst, kanske min yngsta lillasyster har lust att hitta på något någon dag, tillsammans med Vincent? Han pratar om moster Jemmefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar