onsdag 1 juli 2009

Nu kan jag lösa mina magproblem!

Har haft otroliga problem med min mage det senaste halvåret. Behöver egentligen inte gå in på detaljer, alla problem man kan ha har jag haft.

Gick till en läkare som var övertygad om att allt handlade om stress. Jag höll nog inte med. Han skickade en remiss för gastroskopi i vilket fall som, och jag hade min tid där idag.

Läkaren fick en liten knäpp på näsan, när han läser undersökningssvaret kommer han se att min magmun inte fungerar. Den övre är okej, den undre fungerar inte alls. Inte så konstigt att jag hade problem alltså.

Magen och halsen känns sådär efter undersökningen. Viktor var med på den, han gick upp jättetidigt för att följa med som stöd. Känningar, men det är skönt att ha fått ett svar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar