torsdag 16 juli 2009

Godnatt

Nu lägger jag mig ner på kudden och lär somna på en sekund. Vi har varit på äventyr i stan idag, tillsammans med Viktor. Vi har rätt kul när vi är alla tre, även om det såklart är på Vincents nivå :)

När vi kom hem åkte blöjan av. Och Vincent gick självmant på pottan ett flertal ggr. Han drack otroligt mycket under dagen, så det förvånar mig inte. Mutor behövde han inte heller, jag erbjöd honom torkad papaya alla ggr, men de två sista tackade han faktiskt nej. Så det här med potta går oväntat bra, han verkar känna sig trygg med den.

Har kört lite SingStar i min ensamhet ikväll, och insett att jag aldrig kommer spela det mot någon. Sorry Nikki. Spelar ingen roll att man har gått i musikklass, kan man inte sjunga så kan man inte ;)

Imorgon åker Vincent hem till sin farmor och farfar över helgen, och jag ska jobba natt. Så vi får väl se hur mycket jag skriver. Har så mycket jag vill berätta, men jag vet inte när och hur och... Ja, vi får se i vilket fall som :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar