fredag 18 september 2009

Tävling

Eftersom att resan ser rätt tveksam ut (jag håller tummar och tår för att den kan bli av!), är jag med och tävlar om en höstresa till mitt favoritställe Gotland hos Engla! En motivering krävs, och eftersom att jag bara länkat till detta inlägg kommer en liten kort redogörelse igen...

Jag opererades nyligen akut. Har mått rätt dåligt efter denna operation och cellgiftbehandlingen som följde med den, och såg verkligen fram emot min och min pojkväns absolut första resa tillsammans, nästa vecka (som vi bokade redan i somras). Men mina värden är inte bra, jag riskerar att behöva cellgiftbehandlas eller opereras igen. Om så är fallet kommer jag antagligen inte kunna åka. Vi får inga pengar tillbaka, och jag har inte råd med en ny resa förrän om typ ett år.

Så nu hoppas jag på en andra chans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar