söndag 16 maj 2010

Vet ni...

att jag vill köpa en hund
att jag har typ 16 olika löstesorter
att min senaste kyss var fantastisk
att jag lyssnar mycket på Muse!
att jag funderar på vad jag ska få i födelsedagspresent av Viktor
att jag pratar som om jag vore en tvättäkta snobb
att jag inte gillar att laga mat
att min första riktiga kyss var mysig och pirrig
att jag avskyr att slänga saker som egentligen kan källsorteras (när man inte är hemma osv...)
att kärlek är det finaste som finns
att jag gillar shoppa
att jag alltid måste vika tvätt helt perfekt
att jag är förälskad i min själsfrände
att sist jag grät var i veckan
att min mobiltelefon är vit och fin och bra!
att när jag vaknar på morgonen vänder jag mig alltid mot Viktor och kramas och pussas
att innan jag går och lägger mig måste jag kissa sjuttioelva gånger
att jag just nu tänker på hur min höst kommer se ut, och hur jag kommer klara av den
att i morgon ska jag äntligen få pussas med Vincent!
att jag hoppas att jag får min efterlängtade väska för alldeles för mycket pengar snart
att jag verkligen vill gifta mig Viktor och spendera resten av mitt liv med att vara lycklig med honom, Vincent och några barn till!

3 kommentarer:

  1. SVAR - Jag trycker med vanliga hobbystämplar för papper/tyg som man kan köpa på cleas ohlsson, panduro, sagolika ting mfl hobby butiker!

    SvaraRadera
  2. Älskade älskade ungen min <3

    Det GÅR inte att styra över alla tankar eller krav man ställer på sig själv.
    Vad man däremot kan göra är att se sig själv i spegeln varje morgon och säga högt till sin spegelbild:
    - Jag ÄR en duktig mamma, flickvän, kollega, dotter och vän.
    - Det FINNS ingen som är perfekt annat än i sagor, jag duger gott och väl.

    Du lilla underbara varelse, njut av livet och lev i nuet, det är du värd <3

    puss o kram på lilla du <3

    SvaraRadera