söndag 30 maj 2010

Mors Dag

Idag är det alla mammors dag. Grattis till alla fantastiska mammor där ute!

Själv åkte jag hem till min älskade mamma för att visa att jag tycker om henne. Hon fick små symboliska presenter, några goda praliner med hennes favoritsmaker och två stycken myntaplantor som hon nu har planterat på sin balkong. Vi tog en powerwalk på kanske en och en halv timme, och pratade om allt mellan himmel och jord.

Jag tycker om såna här dagar. Visst ska man visa uppskattning alla dagar om året, men jag gillar att få skämma bort min mamma och min pappa på fler dagar än bara deras födelsedagar. Det är de värda!

1 kommentar:

  1. Åhh tack så mycket!
    Jag fick för mig att du slutat blogga helt för ett tag sen så har inte kikat in här på ett tag. Kul att se att de uppdateras lite iallafall.
    Spännade med en "hemlig" blogg..Får se om man lyckas hitta dit någongång!

    SvaraRadera