onsdag 28 april 2010

Hjälp, jag åldras!

Sen jag påbörjade det här samboskapet har jag blivit så... Gammal. Så stor. Jag bäddar sängen med överkast och prydnadskuddar, jag går ständigt och rättar till filtar och kuddar i soffan, disken är alltid ren, tvättkorgen är aldrig full. Alla täcken och kuddar har blivit tvättade, det finns alltid ljus tända när mörkret faller. Och jag startar traditioner. På lördagar äter vi pannkakor till brunch. På söndagar försöker vi gå söndagspromenader. Och nu vill jag införa en soppdag!

Vad händer med mig? Hjälp, jag håller på att bli gammal :)

1 kommentar:

  1. Jag har märkt detsamma med mig.. tidigare bodde jag hemma och lagade aldrig mat, städade aldrig osv. Nu när jag är sambo med min stora kärlek så står jag mer än gärna och gör grytor som ska puttra halva dagen och städar och fixar hemma.. igår började jag till och med att anlägga en rabatt i trädgården. Mamma höll på att tappa telefonluren när jag berättade det =P

    SvaraRadera