torsdag 30 april 2009

Jag gillar den här bloggen!

Hittills är mitt intryck av den här bloggen väldigt positivt. Det passar mig alldeles utmärkt att mmsa in inlägg sådär. I mitt abonnemang ingår 3000 gratis mms, vilket som sagt gör att den här bloggen är perfekt för mig.

Det här är ju egentligen första inlägget jag skriver från dator. Hittills har allt skett från mobilen. Jag hoppas att det faktum att det är så enkelt att skicka ett meddelande från telefonen inte tar bort inläggen som går lite mer på djupet. Från start började jag ju faktiskt blogga för att skriva av mig. Sånt gör man inte riktigt på pendeltåget.

Men som sagt. Den här bloggen tilltalar mig. Känns lite knäppt och ovant att bara byta sådär. Jag har alltid bloggat hos blogg.se, och dessutom känns det lite vemodigt att lämna min blogg som följt mig så "länge".

Nu blir det här inlägget väldigt hoppigt, men en till sak som känns bra med den här nya är att den känns mer som min. Min förra blogg var från början en familjeblogg. Det är svårt att tvätta bort en sån stämpel, eller gå ifrån något man gjort från början. Det har inte riktigt känts som min blogg på sista tiden. Det gör den här. Den utgår hela tiden från mig, vad jag gör. Utåt sett kanske den förra också gjorde det, men den känslan infann sig aldrig.

Mycket svammel. Jag måste sova. På återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar